Post by alexinfuldi on Mar 9, 2022 12:15:06 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Idle Arks: Build at Sea ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Idle Arks: Build at Sea IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes oneindig alles ▞▞▞
▞▞▞ Idle Arks: Build at Sea 2022 version ▞▞▞
Het is echt leuk
De gameplay is niet slecht. Ja, er zijn advertenties op advertenties, maar het is een gratis spel. Het probleem dat ik heb is het evenement. Ik heb een punt bereikt waarop ik niet meer kan bouwen omdat ik moet verkennen. Ik heb maar 1 optie om te verkennen en het is een strijd die ik niet kan winnen. Ik verlies elke keer. De enige manier waarop ik zou kunnen winnen, is door een andere persoon voor mijn vlot te vinden, maar ik heb het niet gezien en dan blijft degene over die je kunt kopen, wat alleen goed is voor dit evenement en $ 4,99 kost. Meer dan belachelijk dat het je zo slecht opsluit
De gameplay is prima, hoewel ik soms geen advertenties voor hout kon bekijken, en het is niet zo leuk om te weten dat je niets kunt doen om je vlot aan te passen en/of te personaliseren, wat het nogal saai maakt.
Ik ben dol op de game, er zijn geen advertenties, het enige wat ik niet leuk vind, is dat er verschillende hoofdstukken zijn, maar aan de andere kant worden ze elke keer beter en beter, dus deze game is geen rage Fest, dus ik zou het ten zeerste aanbevelen
Wel leuk b
Niks vernieuwd
Ik wou dat ik dit spel 4 of 5 sterren kon geven. Maar het heeft enkele in het oog springende problemen, vooral het feit dat het ZO op advertenties is gebaseerd. Ik ben bij hoofdstuk 4 en ben het overzicht kwijt hoeveel tientallen advertenties ik heb moeten bekijken, alleen voor wat basisvoortgang, aangezien er 2 of 3 advertenties per build nodig zijn. Het voelt ook alsof het een verhaalmodus mist, ondanks dat het een inactief spel is. Dat gezegd hebbende, ik geniet van het uitgangspunt van het spel en vind het leuk om de schepen te zien vorderen. Als het een betere bron had gehad om de verhouding op te bouwen, zou dit spel mijn interesse hebben behouden...
grapig
Idle Arks: Build at Sea عمومی elt
Je bent een beetje te gedwongen om naar advertenties te kijken, ik krijg op die manier geld en het kan me niet schelen om ze te bekijken, maar het zou leuk zijn om er wat meer voor te krijgen of dat je wat minder moet kijken
Lijkt goed tot nu toe. Geen fan van de advertenties die je moet bekijken om de drijvende schat te krijgen. Ik begrijp advertenties voor boosts en dergelijke, maar dit is drijvende buit die je eigenlijk moet hebben, tenzij je uren wilt wachten om je ark te bouwen. Ook is de advertentievrije versie veel hoger dan ik ooit heb gezien en geen kans dat ik die voor de huidige prijs zou kopen.
🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶
Leuk, maar vereist het kijken naar advertenties of dagen wachten op middelen. Begint snel te spelen met beschikbare middelen, maar na een paar niveaus zijn de middelen die nodig zijn om te bouwen enorm. Zonder te kijken naar toevoegingen voor grondstoffen of om je output een uur lang te verdubbelen, wacht je dagenlang om je vlot te upgraden. Komt ter zake als je vooruit wilt, je betaalt voor het spel of kijkt naar eindeloze toevoegingen.
Het is leuk
Goei spel
Het is een goed idee en het heeft een behoorlijke gameplay, maar het probleem met deze game is dat al na het tweede schip de moeilijkheidsgraad enorm toeneemt. Kratten geven je alleen 100k als dingen 600k+ kosten. Als u geen tijd wilt verspillen aan het bekijken van advertenties, moet u $ 41 betalen. Dat is het domste wat ik heb gehoord, 41 $ voor een onbekende game, de ontwikkelaars moeten ontspannen. Bovendien draait deze app op 20 fps, het is 2020, op telefoons met laptop-hoeveelheden RAM en behoorlijk goede specificaties. Maak dit spel meer geoptimaliseerd
Ik vind het jammer dat je opnieuw moet beginnen
Slechts twee sterren gegeven om een paar redenen. Het spel is leuk om te spelen en ja, er zijn veel advertentie-opties om meer hout te krijgen. Ik betaalde $ 10 om een optie te krijgen om elke advertentie volledig over te slaan, wat erg handig was en werd aanbevolen aan iedereen die speelde. Nadat ik echter ongeveer het 7e niveau had bereikt, gingen de gouden kisten van 1 mil in hout naar slechts 2k. En de mensen werken en geven er niets voor terug. Het spel is leuk voor een korte tijd, maar dan wordt het onmogelijk om vooruit te komen.
Zo veel potentieel, zo weinig opvolging. Er is maar één gebeurtenis, die zich gewoon herhaalt. Geweldig idee, geweldige eerste gameplay, potentieel vijfsterrenspel. Volg door, ontwikkelaars. Ontwikkel het verhaal en de gebeurtenissen een beetje meer. Goed spel voor een tijdje, zou geweldig kunnen zijn.
Ik blijf gewoon tikken en het spel speelt zich eigenlijk vanzelf. Moeilijk om het echt een spel te noemen. Ze noemen de derde man zeldzaam... iedereen krijgt hem, waardoor hij niet zeldzaam is... maar als je op elke advertentieschat klikt, zou je mogelijk nog meer tijd kunnen besteden aan het bekijken van advertenties en tikken op naast om te winnen. Dit is mijn indruk tot nu toe, als het niet klopt met de game, hadden ze me niet zo snel een recensie in mijn gezicht moeten duwen.
Ik hou van dit spel. Het is origineel en daar ben ik dol op. Ik heb 2 problemen, de game crasht graag en er zijn heel veel advertenties, behalve dat de game famtastisch is
Heel leuk spel
Dit is eigenlijk een app om advertenties te bekijken. Er is geen maatwerk van de boot. De gameplay-loop is klikken op vooraf toegewezen dingen om te bouwen en vervolgens advertenties bekijken om meer bronnen te krijgen. Dit is een absolute verspilling van tijd en ruimte.
Miljoen Advertenties, 0 gameplay.
geweldig dit
Het is de beste game die ik ooit heb gezien. Je zult je er nooit mee vervelen. Je bouwt boten. En het is offline, zodat je niet veel wordt losgekoppeld. Het maakt niet uit dat het de beste game is. Voeg misschien iets toe als een hongerreep, zodat het lijkt alsof je echt aan het overleven bent?
Leuk maar blijft alleen afsluiten met kijken advertenties
Ik heb genoten van de gebeurtenissen, hoewel de opa-draak verdween na de eerste aankoop. De reguliere verhaalmodus kan een optie gebruiken om tussen updates opnieuw af te spelen, of om overtollige bronnen naar een sandbox-plek te laten gaan. Je zou boten kunnen modelleren die zijn ontgrendeld in de verhaalmodus met upgrades van geslaagde niveaus, iets atypisch omdat het duurder is qua hulpbronnen. Dat zou in ieder geval dat extra hout van een missie ergens nuttig maken en een plek voor speciale personages uit het evenement om te blijven.
Oké, dit zijn waarschijnlijk de slechtste advertenties die ik ooit heb gezien, ik ben iemand die meestal vrij snel $ 1-$ 5 betaalt om advertenties te verwijderen, maar deze game wil $ 17,99 om slechts één gedeelte van de advertenties te verwijderen. De game zit letterlijk vol met advertenties tot het punt waarop een personage elk uur of zo naar je vlot zwemt en je gewoon vraagt of je $ 0,99 voor iets wilt betalen (het wordt niet uitgelegd). Dus ik voelde geen berouw bij het verwijderen van alle toegang tot internet van de app specifiek, en de game zelf is het niet waard.
De prijs voor het verwijderen van advertenties is belachelijk en ik heb er stom voor betaald. Ik heb dit spel al een tijdje, iets meer dan een jaar of 2, en ze hebben geen poging gedaan om echt aan het spel te werken. Basis bugfixes maar geen echte toevoegingen aan het spel om voorbij de 8e te komen en de gebeurtenissen zijn altijd hetzelfde. Na het kopen van advertentieverwijdering worden de edelstenen nutteloos. Er is niets om ze op te gebruiken zodra de advertenties zijn verwijderd. Deze game heeft veel werk nodig en ze steken er geen tijd in.
Deze game is schattig, maar het is een totale advertentiemolen. Je moet elke 15 seconden een advertentie bekijken om materialen voor je vlot op te bouwen. Het is behoorlijk flagrant. Niet alleen dat, maar er zijn ongeveer 15 seconden vertragingen na veel van de advertenties, waardoor ik moet nadenken over de leegte en existentiële angst die ervoor zorgen dat ik dit soort games in de eerste plaats speel.
Geweldig spel, afgezien van alle advertenties die bijna 20 dollar kosten om te verwijderen, maar als je genoeg kijkt naar een van de meest consistent verschijnende power-ups, breekt het het spel en wordt het gemakkelijker om het 2 uur te laten staan en daadwerkelijke vooruitgang te boeken, tweesnijdend zwaard echter als een van de belangrijkste mechanismen, dat uitgaan en drijfhout verzamelen met je jongens, ze breekt tot het punt dat je de app opnieuw moet opstarten om ze te repareren. De power-up btw is de × 2 speed power-up.
Os peuk en een goed spel
Deze game kan leuk zijn, maar de ontwikkelaar lijkt op hetzelfde schuitje te zitten met andere "gratis games" om de advertenties super irritant te maken, dus je moet betalen om ze niet te hebben. Zoals je watersporters in slaap laten vallen totdat je een advertentie bekijkt of prestaties aan het spel toevoegt, maar je advertenties laat bekijken om de edelstenen van de prestaties te ontgrendelen. Ik hoop dat ze in toekomstige updates een aantal advertenties zullen verwijderen om het in overeenstemming te brengen met enkele van de betere "gratis games".
Ik weet dat het een inactief spel is, maar het duurt zooo lang om enige vooruitgang te boeken, omdat ze duidelijk willen dat je 100 advertenties tegelijk eet om dubbele bronnen en dat soort dingen te krijgen. Ik zet de game om de 2 uur aan, dus ik kan maar één ding kopen en dat is de enige vooruitgang die ik kan boeken zonder advertenties te kijken. Het is een beetje belachelijk.
Idle Arks: Build at Sea Gündəlik ojxp
Ik vind het spel erg leuk, het enige probleem dat ik heb is dat als de kapitein bezig is en ik tik op een item, de overlevenden die ik heb gevonden daar gewoon blijven staan totdat ze dat item willen pakken en meestal een ander item pakken totdat de kapitein het zelf krijgt . En bijna 20 $ voor het verwijderen van advertenties! Zoals ja, je krijgt ook de beloningen, maar meer dan 10 $ is belachelijk. De meeste spellen die hetzelfde doen, rekenen niet eens in de buurt van 10 $, het is minder. Ik probeer gewoon genereus te zijn door te zeggen dat er minstens 10 $ is.
Idle Arks: Build at Sea Thông thường oeo
Dit is geweldig om tijd te verspillen, maar de advertenties zijn ongeveer de enige manier waarop u dingen snel kunt verplaatsen en bouwen. Er moeten minder advertenties zijn voor een langere gameplay, behalve dat, het is tot nu toe echt een geweldige game-app
Ik vind saaaaai
Idle Arks: Build at Sea Grand public jqp
Ik ben op de hoogte van de advertenties, maar als we een alternatief hebben en ik weiger ik denk dat ik er niet toe gedwongen zou moeten worden, ongeacht de voordelen. Ik hou van het concept van geloof in het spel, maar op een gegeven moment kan ik niet meer bouwen. Het zit vast alsof ik het hout niet heb. En de uitdagingen zijn extra moeilijk, ik kom meestal op het tweede eiland, ongeacht hoeveel advertenties ik kijk.
Spijtig dat je zelf je boot niet kan inrichten
Veel plezier, niet te lang. Ik kan niet wachten op de update. Ik wou dat ik meer met edelstenen kon doen dan advertenties overslaan. Als u het advertentiepakket koopt, worden edelstenen waardeloos.
Geniet echt van dit spel, maar ik ben het eens met andere beoordelingen. Te veel advertenties en te weinig inhoud. Op één punt verloor ik spelgegevens, maar er is geen manier om een back-up van de spelvoortgang te maken, dus ik moest vanaf het begin beginnen. Er is ook geen manier om aankopen te herstellen, dus het wilde dat ik alles zou kopen wat ik de eerste keer al had gekocht. En het evenement was altijd onmogelijk om voorbij een bepaald punt te eindigen, tenzij je geld betaalde.
Eerlijk gezegd is deze game in het begin een beetje saai. Het enige wat je hoeft te doen is op de drijvende boomstammen tikken of wachten op de bomen en erop tikken. Super saai, ik zweer dat er betere apps zijn dan deze. Je kunt ook gewoon uitloggen bij de app en je krijgt offline inkomsten. Daar kun je makkelijk mee upgraden, dus ook om die reden is het erg saai.
Dit is het beste spel dat ik ooit heb gespeeld! Het is zo ontspannend dat ik het evenement heb voltooid en het is de beste ooit, maar ik heb een probleem Ik ging naar de App Store en ik kan het volgende hoofdstuk niet vinden en als je klaagt over de advertentie, heb je het mis, de advertenties zijn geweldig
Wel leuk alleen heel saai en veel advertenties.
Dus ik speel dit spel en er zijn veel optionele advertenties om naar te kijken, zoals elk mobiel spel, en als beloning krijg je een behoorlijke hoeveelheid middelen. Binnenkort verschijnt de optie om de advertentievrije versie te kopen en het is $ 18!!! hoewel er nu gewoon op de bronnenboxen moest worden geklikt om de beloning zonder advertentie te ontvangen. Ik dacht "laten we ervoor gaan". Onmiddellijk daarna stoppen de dozen en zijn er geen beloningen. Dit spel is er alleen om jou van je geld te scheiden.... En je moet nog steeds naar advertenties kijken...
Zeer goed en verslavend - mijn enige probleem is dat als je eenmaal de upgrade zonder advertenties koopt, diamanten waardeloos zijn. Ik heb er meer dan 1000 en kan ze nergens aan uitgeven; Ik wou dat er een manier was om ze te ruilen voor speciale karakters of zelfs gewoon meer materialen. ETA: Mijn recensie naar 2 sterren laten vallen om dezelfde reden als een paar anderen - het drakengebeurtenis is letterlijk onmogelijk om verder te gaan vlak voordat je de nieuwe dieren krijgt, tenzij je $ 5 betaalt voor opa-draak. SUPER teleurstellend.
Advertentieverkoop is duidelijk hun hoofddoel in dit spel en niet leuk. De game is in het begin best cool, maar na een paar niveaus worden upgrades zo duur dat de enige manier om geld te verdienen is door constant naar advertenties te kijken. Er is ook een offline limiet, dus zelfs nadat je een tijdje hebt gewacht (of inactief bent geweest) met de gedachte dat er misschien wat middelen beschikbaar zijn om een paar dingen te upgraden, krijg je een down en de game verzamelde slechts genoeg voor misschien één upgrade. Ze zouden in plaats daarvan de naam moeten veranderen in AD Arks.
Niet goed
DRAGON VILLAGE -city sim mania Симулационни hyn
DIT IS EEN ZEER SLECHT SPEL!! Ik bedoel, ik kan de boot niet eens verplaatsen. Er zijn veel kisten in de zee, maar het zijn er te veel. Elke minuut is er een nieuwe kist! En de vlotten zijn 100 dollar per stuk! En je ster met slechts 300! Snap dit spel niet, het is ECHT SLECHT. Het is gewoon afzetterij.
Het leek me een leuk spel maar het laad te lang